Δώσε έναν αριθμό που εκφράζει μοίρες και μετά κάνε κλικ στο OK:
Εάν ο αριθμός είναι μεγαλύτερος από 360 μοίρες ή αρνητικός θα εμφανιστεί μήνυμα λάθους
<script>
function myFunction() {
txt = "Δώσε τιμή μέχρι 360 μοίρες";
x=document.getElementById("id1").value;
if (x<0) {
document.getElementById("demo").innerHTML = txt;
document.getElementById("demo1").innerHTML ="";}
else if (x<=360) {
txt = "ακτίνια";
document.getElementById("demo").innerHTML = x*Math.PI/180 +" "+ txt;
document.getElementById("demo1").innerHTML = "ή "+x/180 +"π";
}
else {document.getElementById("demo").innerHTML = txt;
document.getElementById("demo1").innerHTML =""}
}
</script>
<p>Δώσε έναν αριθμό που εκφράζει μοίρες και μετά κάνε κλικ στο OK:</p>
<p>Εάν ο αριθμός είναι μεγαλύτερος από 360 μοίρες ή αρνητικός
θα εμφανιστεί μήνυμα λάθους</p>
<input id="id1" type="number">
<button onclick="myFunction()">OK</button>
<p id="demo"></p>
<p id="demo1"></p>0>
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου